"So happy together"

Hej hej hallåååå!

Då det inte var något trevligt väder idag så har jag bakat chokladbollar på beställning av faster. Sedan har jag sett Ice Age 3 på datorn, lite sämre kvalitet men fuck sådan schtekig film. Vet inte hur många gånger jag skrattade. Love Nulf for life.

Sedan så ringde jag farmor och farfar och frågade om jag fick komma på middag och mys vilket jag sjävklart var välkommen till. Vi käkade fläskfilégryta med ris och jordgubbar till efterrätt. Efter det så såg vi film och pratade och drack te. De är så mysiga, farmor och farfar.

Nu har jag kört hem igen och sitter och ser på Criminal Minds. Fast det är ett gammalt avsnitt som jag redan sett, funderar på att vara förståndig och gå och lägga mig istället. Kanske läsa lite.

Imorgon är det söndag och det innebär att jag ska börja packa på riktigt. Nu är det nära, seriöst jäkligt nära. Två dagar, eller en om man räknar rätt.

Och så till detta, denna låt hör jag lite då och då på radion och nu även på en 3reklam på tv. Känner mig lite lame som tycker om låten. Jag vill dansa när jag hör den och jag vill inte dansa najs till den. Värsta muppmovsen typ. Men jag anser mig så cool att det blir okej.

Listen up bitches!
 


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0