"Westside til' we die"

Söndag

Vaknar upp vid 05.30 av att två killar står ute och spyr. Får panik och tror att dom spyr på vårt tält men tack och lov så var det ju fel. Trots att jag hade öronproppar så hörde jag dom. Tyckte nästan lite synd om dem, hahaha.

Vi vaknar upp vid 07.15 för att packa ihop det som varit vårt hem under denna vecka. Vi sitter i tältet och sjunger till 2Pac och säger "Westside til' we die" och så hör vi att det står någon utanför och pissar och plötsligt upprepar det vi just sagt. Ah, bra. Det är så det ska vara.

Lite tråkigt att behöva åka hem från det här. Fest, musik, skratt och all världens glädje samlad på en plats!
  
Skulle dra bort silvertejpen från sömmen och då åkte hela sömmen med. Oppps! Och inte rymdes tältet i den lilla påsen som det egentligen ska vara i heller så vi stoppade det i en påse och tejpade ännu mer av vår älskade silvertejp runt om så att alla delar i alla fall skulle vara samlat på en och samma plats.

08.30 åkte bussen iväg och hela resan var väldigt lugn. Alla var slitna och luktade äckligt. Inte ens radion fick vara på. Vi var väl tillbaka i Umeå runt 22.30 på söndagskvällen. Då kom faster och hämtade oss. Väl hemma här så packade jag upp allt blött och smutsigt från väskan, duschade och skrubbade hela mig vilket gjorde mig till en pånyttfödd. Käkade sedan lite spagetti och köttfärssås och en bulle. Mhhhmmmm!

Skulle se CSI klockan ett, slocknade tio minuter in i avsnittet och vaknade sedan upp av att det var slut. Bara att stänga av tv:n och somnade. Min säng och kudde har aldrig varit så uppskattad som den var i natt. Herrejisses!

Så var hela Hultsfred ´09 slut. Nu ska jag bara ta och smälta allt som har hänt. Hursomhelst så har det varit underbart. En gång till, en gång till, en gång till!

Puss på hela världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0