"Ain't no sunshine when she's gone"

Hej!

Vaknade vid tio och slog på radion och slogs av nyheten av att Michael Jackson är död. Va?
Nej det kan väl inte vara sant? Jag var tvungen att gå in på Aftonbladet och kolla, och visst är det sant.

Det känns helt overkligt. Jag har allti tänk mig honom som något högre, någon som aldrig skulle dö utan leva i evighet. Men det bevisar ju att alla är vi människor...

Jag kan tänka mig att många är väldigt chockade och ledsna över detta. Han var ju trots allt en av de allra största, om inte den allra största. Så mycket som jag lyssnade på honom när jag var yngre tillsammans med så många andra över hela världen. 1958-2009.



Solen lyser idag också så jag ska käka lite frukost nu och gå ut sen. Sköööönt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0