"Är det efterfest på eran balkong?"

Hej!

En dag kvar, tja-la-la-la-laa. En dag kvar, tja-la-la-la-la-laaaaa!
Oj, jag kan inte fatta vad det är jag skriver. En dag?!

Idag har vi varit en stund på skolan och fikat en massa gott. Sedan tog vi alla bilar till flygplatsen för att dekorera vår vagn.
Vädret var kalasbra, varmt och skönt och vagnen blev jättefin. Klassen hade bra teamwork.
Jag lånar några bilder från Idah.


Vagnen innan den är proffspyntad.



Utsikten jaaa.


Lakan med allas namn på.


"Vi är taggde, studenten fåor helvedeee"



Och sista tirritott med en del av våra ballonger.

Sedan har jag varit här hemma och hjälp mami med all mat som ska bjudas på.
Planerna för kvällen är väl att förbereda en del inför morgondagen. Och testa klänningarna plus mössan.

Det här kommer att bli fetgrymt. Jag är taggad till tusen och längtar. Vill ju nästan sova nu så att det blir morgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0