"Börja börja, sluta sluta"

Hola!

Det blev tyvärr inget Scrubs-maraton. Jag städade hela mitt rum i stället, med allt vad det innebar. Behövdes verkligen, mådde nästan dåligt direkt jag klev in. Men nu är det taken care of.

Har sedan bara gått runt och flummat mig med mami, jag vet inte varför. Åkte sedan till mormor oc fixade lite med min studentklänning. Det känns kalas att den är helt färdigfixad nu.

Ikväll har jag tagit på mig ansvaret att vara taxichaufför. Måste hjälpa mamma och pappa såsom de har hjälpt mig med skjuts/hämt otaliga gånger genom åren. Var precis och hämtade ena brorsan i stan efter att ha varit på bal. Ska sitta uppe och vänta på att nästa brorsa ringer och vill åka hem.

But you gotta love to have a körkort!

Imorgon är det inga lektioner så om det är dåligt väder ska jag ta tag i Scrubs på riktigt. Och kanske fundera ut vad jag kan tänkas önska mig i studentpresent.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0