"Dancing the whole way home"

Hej!

Idag har det varit stekande värme ute, lite utomlandskänsla när den är som bäst. Synd bara att poolen fattas. Jag skulle behövt en pool these days.

Annars sov jag i tält inatt tillsammans med vovven. Gick och la mig vid tre kanske, efter att ha hämtat mamma och pappa på stan. Vaknade lite då och då av två getingar som levde om som fan mellan de två tältskikten.
Vaknade vid halv nio av stekande värme, klarade inte av det och gick in och somnade i sängen i två timmar till. Skönt!

Jag vette fan hur vi ska klara fem dagar i tält? Men det ska bara fungera, så det så.


El tälto.

Sedan så har jag fördrivit denna dag, ute i solen, med att skriva och måla ett lakan som vi ska sätta upp på tältet så att vi gör det lite mer personligt. Och så att vi ska hitta igen vårt tält bland alla andra tusen tält. Det kan behövas när man ramlar hem in the middle of the night.


"Fred, musik och kärlek... och mycket öl".

Ett citat från en livespelning med Timbuktu, jag älskar detta citat. Jag mår bra av det, mår bäst av det.
I don't know why...

Förövrigt tog det ca. 2,5 timmar att göra det här. Den svarta färgen var inte att leka med, den ville inte fästa. Men jag har tålamod och gav mig fan inte.
Sandra 1-0 svart målarfärg.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0