"Det snurrar i min skalle"

Tjolahopp!

Gårkvällen spenderades först hemma hos farmor och farfar med god middag och rosévin och fotboll. Senare skjutsade mami hem mig så jag fick ta med mig det sista innan hon skjutsade mig till Anna.
Väl där så var partyt redan i full gång. Längesen jag var på en riktigt spårad hemmafest, this was the time.

Kvällen innehöll irländsk julafton, shots, "... kan suga/slicka etc", skratt, 
paparazzi, vitt vin, ovälkommen katt, cykel hem, skogspromenad, midsommarglädje.

Lånar några bilder från Idah som tog väldigt många bilder, måste ta och fixa dom sen.


Stafett ute i det gröna, stackars dom som ramlade in i busken.


Anna, tagged som aldrig förr.


Molly som ramlade redan innan hon började sin stafett.


Jag och Idifixhen.


Sötnosar hela högen.


Ännu mera lekar...


Elin och Elina och Julia.


Malin und Sandrie.


Idah är dålig på att ta kort, hon missade mig. Mojs!

Allt som allt så hade jag en underbar midsommar, inga förväntingar från början. Jag tror att det är det som gör sådana här kvällar bättre.

Idag har varit en helt sinnesslapp dag, trött som få. Trött som om jag inte sovit på flera dygn. Tror jag måste ta och dricka lite kaffe, piggna till.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0