"Detta är bara slutet på början, bara slutet på början"



Hej!

Alltså det är idag 7 dagar kvar till studenten. Efter det, no more skola, plugg och liknande. Men också no more träffa vänner och ha ett bestämt schema.

Fast nu ska jag inte tänka på allt det negativa. Jag tror att det positiva trots allt väger mycket mer. Eller det är vad jag hoppas i alla fall.

Idag spelade vi brännboll, sista idrottslektionen för alltid. Efter det hämtade vi det sista onsdagsfikat.
Sedan cyklade jag hem i regnet. Skulle haft ett paraply. Synd bara att mitt blåste sönder för några veckor sedan.

Då det är så dåligt väder ute tror jag att jag ska ha ett eget Scrubs-maraton. Måste nog ta och se om alla avsnitten, från allra första början. Då har jag absolut något att göra. Varför blir man aldrig less på Scrubs? När någon har kommit på svaret kan den söka upp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0