"För jag har sol hos mig"

Hola!

Eftersom att gårdagen/kvällen var världens segaste så gjorde jag absolut ingenting av värde.
Faster kom hit, alla grillade och dom drack vin. Så jag fick agera chaufför då dom skulle hem. Tror att jag somnade vid elva-halv tolv...

Idag har solen lyst och det har varit skönt. När molnen kom fram där mitt på dagen så åkte jag och mami iväg till Coop på Ersboda. Hann köpa en bikini från H&M innan vi var klara där. Sedan så har jag solat här hemma, käkat rabarberpaj och hängt tvätt på tork. Jag tror att det är liksom min grej på sommaren, jag har ansvaret över tvätthängningen.

Jag tror att jag åker på Iksu ikväll, vilket känns som en evighet sedan sist. Måste ta tag i Iksu igen, nu...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0