"Jag ska skrika mig hes och vara full och galen"

Hej!

Ladies and tjänstemän, det är nu den är här. Sommaren, såklart. Stekande sol vareviga dag, jag älskar det så mycket.
Sedan så var Jeschki här igår och vi började spåna en festivaltripp...

... vilket nu kommer att bli av. Hultsfredsfestivalen 2009 vi är så taggade och så redo.
Då vi båda är newbies så kan det här bli ett helt crazy äventyr. Jag har börjat på en packlista. Vi vill packa smart, alltså så lite som möjligt men nödvändigt.

Skriver mer när jag har kommit på mer att ta med mig dit. Anyway så känns det roligt.

Har legat ute hela dagen och bara slappat, lyssnat på P3 och städat lite ute.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0