"När det blir dyrt, jag lägger på"

Hej!

Detta är andra dagen i frihet, så att säga. Har hunnit läsa en hel del blogginlägg där nytagna studenter skriver otroligt långa, pessimistiska texter. Låt mig bara vara positiv, okej!!!

Annars så har jag inte gjort något vettigt idag tyvärr. Det känns som så tomt. Jag har ingenting att göra.

Har hittat en potentiell mobil att köpa. Men jag vet inte om jag är redo att släppa min gamla än. Den har varit med om så mycket, stöld och förvaring hos polisen i ca. 3 veckor. Sure, den suger from time to time (förlåt!) men den är ändå bäst.
Nu har jag hittat en snarlik mobil, också från Sony Ericsson, modell T707. Helt ärligt ser det ut att vara en nyare version av min mobil vilket är helt otroligt. Grymma ljuseffekter och möjlighet att avvisa samtal och snooze med enbart handen.
I LOVE IT!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0