"Och därför vill jag passa på och visa tacksamhet för allt jag får"

Hej!

Måste bara skriva att solen har varit här idag. Helt otroligt! Det kändes märkligt att gå upp, käka frukost och se solen? Damn, det kändes skönt. Kastade i mig frulle och låg ute mest hela dagen och bara schtekte...

Sedan så har jag chillat, sett ikapp The Hills säs. 5 och planerar att börja på DH säs. 4, i brist på annat.

Har även hunnit vara och handla på Maxi med mami und papi. Och lyssnat på P3 Live Session, repris med spelning från Damn! och Timbuktu. Älskar att lyssna på det live.

Sedan gick jag in på bröderna Nouris blogg och läser att 1000apor ska läggas ner. Just like a slap in the face.
Vad ska jag nu läsa? Hoppas bara att dom fortsätter någonannanstans, annars faaan.

Får höra Ison & Filles låt "Jag skrattar idag" lite då och då på radion och jag blir glad av den.
Lyssna!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0