"Och nu är jag helt yr"

Jag gick och la mig igår och ställde klockan för säkerhetsskull om det nu skulle vara dåligt väder av någon anledning som tvingade mig att måsta gå till skolan för en enda lektion.

Vaknade med tanken på att det var bra väder. Var det bra väder? Nej. Någon vill att jag ska till skolan.
Cyklade dit, hade betygssnack och målade på vårt ena studentlakan.

Dagens bravader är att jag fått MVG i NaB och vårt företag fick VG i småf, vilket förövrigt är dagens största chock. Vi, ett "företag" på fem personer som fuskat oss fram genom hela året på diverse olika vis. Jag ska inte berätta vad vi gjort men jag skulle då inte ljuga om vi vid forsatt ägande av ett företag skulle gå i konkurs och hamna i fängelse.

Då jag kände mig glad cyklade jag hem och fördrev tiden med att baka. Då jag är en bra dotter... eller vänta vem försöker jag lura? Då jag är världens bästa dotter så bakade jag en rabarberpaj åt mami som en sen morsdagspresent.

Vad ska jag göra nu då? Måste fördriva tiden med något mer...

Kanske komma på hur man odlar färdiga jordgubbar på en dag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0