"Ska vi svepa våran dricka och sticka?"

Hallå!

Idag har varit en blåsig dag. Jag cyklade till Teg med Sarie för att sola och jag trodde att jag skulle frysa till is. Är det sommar eller är det sommar? Inte sommar...

Annars så är jag helt inne i min studentbubbla. Jag tror att jag svimmar. Började nästan gråta idag och fick rejäl gåshud när jag insåg att det enbart är 5 dagar kvar. 5 dagar, vad är det?

Sitter här och kollar på systemets hemsida vad jag ska beställa till studenten. Måste hålla igång hela dagen/kvällen/natten. Dricker samtidigt ett glas vitt vin med jordgubbar till. Ska promenera hem till Sara snart för tidigt födelsedagsfirande/pre-studenttagg.

Ska fortsätta kika vidare nu,
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0