"So call me your sugar"

Jag har lyckats baka cupcakesen och dom blev goda. Frostingen såg pretty nasty ut, men det är ju innehållet som räknas. Och det var då gott i alla fall.

Jag stoppade in de sista i ugnen och alla formar blev inte fyllda, men jag har varit lite off idag så tydligen hade jag stoppat in några tomma formar i ugnen ändå.


Kanske att det kunde ha vuxit egna muffins i dem, ren önskning typ.

Nu ska jag ta och ladda in lite musik på mamis mobil och ta bort alla bilder från gamla kameran så att den är tömd när la familia åker till Turkiet på onsdag.

Och så ska jag ta och testa liggunderlaget som tydligen ska blåsas upp av sig själv, om det nu inte har gått sönder. Det finns en risk för det enligt pappa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0