"Under bar himmel seglar jag"

Hej!

Helgen har varit minst sagt lite knas. I fredags firades Sara och sedan drogs det vidare till Corona. Vad som händer där hålls det tyst om...

Lördagen gick åt till att må dåligt mer än halva dagen. Så det blev en hel del tv-tittande. Såg sedan Sverige-Danmark. Vad hände egentligen? Det braiga är att Zlatan är så jäkla cool!

Idag är det söndag och jag har varit och fethandlat på Maxi inför studentbjudningen. Så sedan har jag varit här hemma och lagat en massa mat, bröd och kakor.

Det är idag 3 dagar kvar till studenten. Vad är det som händer? Jag tar för fan studenten. Jag har inte riktigt fattat det även om det börjar ljusna för var dag som går.

Imorgon spelas det brännboll på Mariehemsängarna och sedan blir det middag hemma hos Elin som en avslutning av dessa tre år. Jag är riktigt taggad på det. Vi kommer ha roligt därborta, tillsammans.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0