"Yeah I guess that's why everybody hates Chris"

Hej!

Idag har jag cyklat in till stan för att köpa en digitalkamera. Cyklade till mamis jobb och så gick vi till Fotohörnan där de är så gulliga och riktigt kunniga. Det blev en Nikon Coolpix nummer?, jag kommer inte ihåg.

Sedan gick jag en sväng på stan, hittade en klänning och några läderarmband. Måste bara hitta ett par jeansshorts så är jag redo for anything.

Har även fått hem bussbiljetterna till Hultish nu, fett roligt! Funderar bara på när festivalbilletas kommer?

Så ikväll ska jag lära mig nya kameran och baka Marianne Cupcakes till Malin, som fyller år imorgon. Så jag ska dit och mysa ett tag. Vet dock inte hur jag ska ta mig dit. Det känns som att jag har fått cykla extra mycket sedan jag fick körkortet, varför vet jag inte. Det borde faktiskt vara tvärtom. Men bilen är allt som oftast upptagen på dagarna i alla fall.

Nej, nu ska jag ta och skriva min handlingslista.



Puss

Kommentarer
Postat av: emmsi

det är varmt som fan här, är med la familia och det är skönt men lite långtråkigt.. :) läste att du ska till hultis, fan va kul!!! vi skulle ha åkt men jag kunde inte vara ledig mer :( vilka ska du dit med?

2009-06-30 @ 12:46:33
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0