"Borde, skulle kunna lägga av men jag trillar dit ibland"

Hej!

I fredags gjorde jag någonting som kommer att finnas kvar för resten av livet och jag är glad.
Det blev kalasfint och ah så underbart.

I lördags skulle vi på Shape Up men tydligen var det desperata  personer som verkligen ville dit som måste ha köat innan 20.00 typ.

Till slut kom vi in på listan på Corona. Vi hade roligt men musiken förstörde väldigt. mycket. Jag pallar inte 70-tals tema en hel kväll. Och inte nog med det så dansar de äldre väldigt dåligt/konstigt. Det är faktiskt inte okaj att ass:a alla som kommer i ens väg.

I går, söndag alltså så kom Malin hit och myste. Vi såg på Taken som förövrigt var en riktigt bra film. Det var ett bra tag sedan jag såg en film som jag varit så nöjd med.

Nu är det måndag, vilket innebär lov. Och jag har äntligen fattat att det är lov. Och det känns skönt.
Jag ska ta och dricka lite kaffe nu och helt ärligt bara njuta...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0