"Cause I ain't pullin' up my pants for nobody man"

Hej!

Jag ska berätta om min dag. Imorse vaknade jag upp innan första snoozen ringt, fett stressad, rädd för att missa bussen. Jag har ingen aning om varför.

Jag kommer till skolan och första lektionen var matte c, världens svåraste kurs och då skojar jag inte. Efter det hade vi långt hål och gick efter lunchen till cafeterian för en kopp kaffe. Vi sätter oss vid bordet längst in. Jag tittar till vänster och ser...

... Adam Tensta!!! Nä men vänta lite nu, backa bandet lite. Vad gör Adam Tensta här, i cafeterian på Östra? Jag kanske drömmer?

Nej det gjorde jag ju såklart inte. När jag köpt mitt kaffe så kunde jag smygchecka in honom lite mer. Damn det är ju verklighet. Härligt, härligt!

Jag kan lätt säga att det gjorde hela dagen, hela veckan framöver till och med. Det roliga var att Idah och Elin inte hade någon aning om att det var han, utan fortsatte med sitt låtsaspluggande.



Malin var inte lika imponerad av det hela som jag...

Bilderna är lånade av Idah

Ikväll har jag varit på Iksu med Idah, vi testade på Aerobic Dance, ny koreografi. Svårt men roligt med utmaningar. Vi gjorde det bra och alltid med ett leende på läpparna. Det är viktigt!

Nu, om fem minuter, är det P3 Hiphop. Gör lite te och sätt dig framför radion. Alltid lika fett att lyssna på det. Amato och Timbuk vet det där med hiphop. Fascinerande att kunna så mycket fakta om så många olika årtal, albumtitlar med mera.

Holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0