"Every day that passes is a day that I get closer to seeing you again"

Hej!

Sitter just nu vid köksbordet med en kopp kaffe och med "I'll Be Missing You" med P. Diddy, Faith Evans och 112 på radion. Den låten får mig att tänka på Backabranden för tio år sedan. När jag gjorde lite research på vad som hände den natten och åren efter det så citerades denna låt många gånger i dikter och texter tillägnade de som gick bort då.
Jag får rysningar när jag tänker på det...

För att bryta och skriva om något annat kan jag skriva att jag slutade tidigare idag och fick skjuts hem av mamma, kalasmamma. Imorse fick jag visa min tatuering för girlsen. Jag har nog inte skrivit att jag tatuerat mig men det har jag i alla fall. Fredagen då vi skulle få lov, det är väl 10 dagar sedan nu.

Det blev en text i nacken, "Carpe diem" som har kommit att betyda väldigt mycket för mig. Med mig hade jag Jessica och Picis som även de gjorde tattoos. Jag har nog funderat på en tatuering väldigt lång tid men mer seriöst i slutet av förra året och framåt. Så då tog vi tag i det hela och bokade tid på Paradise Tattoo hos Tord som förövrigt var helsweet med oss. Tre fnittriga tjejer som skulle göra sina första tatueringar. Han hade i alla fall roligt med (åt) oss. Kan inte säga annat än att vi "har droppat tung science" för att citera en skön kille, Timbuktu. 

Jag får nog ta hjälp av någon och ta ett kort på den, snart...

Nu ska jag istället läsa några bloggar och kanske,  möjligtvis om jag känner mig duktig, börja med naturfördjupningen. Som belöning kan jag åka på Iksu, eller det gör jag hursomhelst.

Tack för kaffet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0