"Får jag ta det sista på din handduk, träningspass"

Hej!
Vad har helgen bestått av hittills? Jo en massa IKSU känns det som, men det är härligt.
Idag blir det streetjazz och sedan poledance. Yes måste testas ju.

I fredags blev det först en sväng på Schmäck el Smäck, där vi fick syns på trummisen i The Perishers, together med hans lilla barn. Jag var redo att kidnappa honom och springa därifrån. Så gullig bebsi!

Sedan åkte vi buss till IKSU och testade på Chairdance vilket är vad det låter som. Dans med hjälp av en stol. Det var inte svårt men sjukt kul. 100 personer i en sal med en hel del publik runtomkring, vi överlevde ju i alla fall.

Igår tränade jag med Linni, "Just dance it", aerobic dance. Instruktören lurade oss hela tiden och sa att det var sista finalvarvet och vi tog i allt vi hade. Men... det stämde ju inte. Så efteråt var vi alldeles döda.

Idag blir det bara chill. Ska försöka mig på att sy lite på en tröja, hör och häpna. Kan återkomma sedan. Tror att jag kan göra flopp av hela skiten, även om jag inte hoppas på det.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0