"Ibland är man bara helt kär i hela världen"

Hej hej hallå!

I lördags var det streetdance på Iksu som gällde. Och damn, så fett och så roligt. En litet rus av lycka.
Men mig hade jag Picis denna lördagseftermiddag. Efter det promenerade vi tillsammans hem. Jag till Jeschkan och Picis hem. Vi såg på lite vänner och chillade, jag duschade och var fresh once again.

Sedan kom Linni och Picis och vi såg på Melodifestivalen. Kom på att vi skulle baka en kaka och missade tydligen omröstningen och vem som var vinnaren. Det är så typiskt oss. Men inte alltför viktigt. Melodifestivalen är ingenting som vi sitter klistrade framför.

I söndags så var jag hemma och skrev på naturen som fortfarande inte är klar. Sedan såg jag på Wipeout och Beck med mami och papi. En helt chilldag som kändes som en extra lördag.

Idag har vi utvecklingssamtal vilket betyder skön ledighet. Jag sitter hemma, dricker te och lyssnar på tisdagens missade avsnitt av P3 Hiphop. Försöker samtidigt skriva klart naturen som ska in idag.
Inte nog med det så försöker jag hålla mig långt borta ifrån papi som ligger hemma och är sjuk. Jag tänker inte bli sjuk, så är det bara.

UPDATE
Måste lägga in denna låt av Detektivbyrån, "Kärlekens Alla Färjor". Det är en väldigt udda låt, utan sång men någonting med den gör mig helt sprallig och alldeles glad och lycklig. Plus att det påminner om någon annan melodi, ett sorts yoshi-i-mariokart-sound.

 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0