"Sverige, din jävel, jag älskar din stil!"

Hej!

Idag var en kort dag, som en vanlig måndag alltså.

När jag kom hem så skickade jag iväg några intresseanmälningar till sommarjobb. Jag hoppas verkligen på att få ett jobb i sommar annars vet jag inte vad jag tar mig till. Vad ska jag göra då liksom?

Ikväll blir det förhoppningsvis IKSU då jag inte har något bättre för mig.

Jag avslutar med detta:
Fantasy is what people want but reality is what they need. Ett citat från Lauryn Hill som jag gillar starkt.
Man kan inte "säga annat än att hon har droppat tung science". Hennes röst är amazing. Väldigt speciell men oerhört bra.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Du kan bli min hemmafru ;)

2009-03-30 @ 18:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0