"Vi brukar ta en shot rom"

Hej!

Jag ska egentligen inte sitta här och skriva utan istället jobba med mitt fördjupningsarbete till naturen. Men jag var tvungen att länka till onsdagens P3 Live Session från Göteborg när studion gästades av Damn! och Timbuktu.

Själv låg jag hemma i sängen, so fresh and so clean clean, och lyssnade och drack en kopp kaffe. Det var underbart och åter ah så underbart! Ta dig tid och lyssna på sessionen. Det är gott mos!

Bara klicka här, och lyssna! Det försvinner om 30 dagar, fyi.

UPDATE
Yes istället för att kunna sitta med naturen så har jag varit tvungen att pussla ihop denna eftermiddag/kväll. Jag är less på att alltid behöva planera framåt åtaliga timmar. Det känns hopplöst för att man har inte alltid svar utstakade. Vissa saker kommer när de kommer och jag kan inte förutse allting.

Därför känns det hopplöst att måsta göra så här varje helg. Och när man har planerat något sånär så är det alltid någon liten detalj som inte kan klaffa. Jag är less på det här nu.

Jag vill ta dagen som den kommer, inte planera alla steg jag tar. Kanske lite överdrivet but that's how it feels.
Nu ska jag se lite The Hills och sedan åka till streetdancen, och dansa bort dessa bekymmer.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0