"Biggie biggie biggie, can't you see?"

Hej!

Lördagen var fett kul. Började på eftermiddagen med streetdance på iksu, denna gången utan någonsomhelst vän. Cyklade sedan hem till Piccis och duschade där. Vi sminkade oss och satt ute på the balcony och bara njöt av värmen som inte försvunnit.

Sedan promenerade vi till Linn och fick en fördrink och sedan gomiddagen. Det var verkligen hur gott som helst.
Efter det fortsatte det med en helt kalasig förkrök med sång, vin och fotografering.

När klockan började bli mycket var vi oroliga för om vi skulle få följa med Jeschkan in på TC... Hon hörde av sig när vi satt i bilen påväg till stan att det var kirrat. Vi möttes på stan och gick dit.

Väl inne träffade jag helt otippat min kusin och sedan drog vi alla to the dancefloor!! Måste säga att la musica var bra. Härlig blandning av ny hiphop och lite mer old school. Det är inte ofta man får höra de gamla låtarna. Blandat från Dutty Wine, Whatever You Like med T.I. och Biggie med Hypnotize vilket förövrigt är en fet låt.

Hann inte vara på TC så länge som jag velat. Sedan åkte vi buss hem igen. Jag sleepade med min vapendragare Picis.

På söndagen fixade vi en stundande baksmällan med en ipren och några gomackor och sedan mådde vi prima ballerinor. Vid lunchtid blev vi fettaggade på hamburgare och drog på Donken nere vid Strömpilen. Strosade sedan runt bland annat affärer.

Sedan cyklade jag hem, i full motvind och med den tyngaste (Picis jag vet att du vet vem jag syftar på) väskan.

Allt som allt en väldigt fet långhelg, kalasbra!

Kommentarer
Postat av: korf

hihi, du skrev tyngaste! ;)

2009-05-15 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0