"Börja börja sluta sluta"

Hallå pågs!

Igår var det kalasväder redan kl 8.20 på morgonen. Vi bestämde för att ha brännboll ute och det var första gången för i sommar. Och det gick kanon och var hur kul som helst. Vår klass är så rolig.

Sedan hade vi klasstid där vi planerade inför den kommande studenten. Ja, känn lite på det ordet. Studenten.
Det känns helt otroligt. Har vi verkligen snart klarat av tre år?

Oj oj oj, vi planerade vart vi skulle vara och allt som hör till. Jag vill att studenten ska vara nu!

Sedan gjorde jag lite teori på körskolan och jag tror att jag börjar få koll på den nu och det känns skönt.

På kvällen tränades det funk och på slutet battlade vi mot varandra och damn, I was on fire höhö... Det känns som att jag har glömt bort IKSU, varför? Måste ta tag i mig själv och gå dit mer.

Jag har idag varit vaken sedan 09.00 och min enda lektion idag börjar 12.50 så jag sitter nu här och väntar på bussen. Så jag sitter och gör ingen speciell nytta. Kanske måste ta och äta litegrann innan jag åker.
Sedan blir det förhoppningsvis en stund på stan med Linn för att kolla skor och klänning till studenten.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0