"Cause when I start drinking is when I stop thinking"

Hej!

Imorse försov jag mig så jag inte hann på naturkunskapen, vilket var vår enda lektion. Istället har jag suttit här hemma och skrivit några skoluppgifter.

Sedan kom mamma hem på lunch och ville att jag skulle skjutsa henne tillbaka till jobbet sedan. Såg även att jag fått post så jag öppnade och såg då att mitt körkort är redo att hämtas ut nu. Yes!!!

Så jag skjutsade tillbaka mamma till jobbet, for hem och skrev lite mer till några skolgrejer. Nu väntar jag bara på att mami ska ringa och säga att jag kan hämta henne så att jag får fara förbi posten samtidigt.

Sedan måste jag ta och packa inför hajken som äger rum imorgon. Jag är taggad men ändå inte taggad. Lite ambivalent kanske.

Jag har även räknat ut att det är 18 eller 19 dagar (kommer inte ihåg) kvar till studenten. Ojojoj, känn taggen till det. Yes I am, oh my god så jag känner taggen!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0