"Don't move. Do not dance!"

Hej!

Åh, i fredags satt vi på Mariehemsängarna och kollade på diverse brännbollslag. Ett lag hette Scrubs. Fick upp värsta bilden där de skulle vara utklädda till olika karaktärer. När vi kom till deras bana så såg vi att de bara var utklädda med läkarkläder. Vilken besvikelse!!! Hursomhelst, en idé föddes. Någon gång vill jag klä ut mig som värsta Scrubsgänget. Fett underbart!

Annars så brände jag mig i pannan där, det gjorde hur ont som helst hela dagen idag...
Jag har legat ute i det varma vädret och bara njutit. Det enda som fattades var jordgubbarna. Vem ska ge mig dom?

Låg och lyssnade på iPoden och shufflade låtarna. Då kom Del Amitris låt Tell Her This. Kom på den underbara tanken att någon sjöng och spelade den på gitarr för mig. Snälla, gör det!

Skjutsade mamma och pappa till stan där de skulle ha lite rajtaantajtaan. Åkte sedan och handlade på Rimi. Jag kände mig så vuxen och ansvarsfull. Framsteg!

Har också hunnit se på Robinson, vilket skämt. Jag som hoppades på Jarmo. Så skön han verkar vara.

Ska sitta uppe ikväll och vänta på att mami och papi ringer och vill ha skjuts hem. Självklart är jag snäll som gör det. Måste återgälda alla gånger de skjutsat/hämtat mig lite här och där.

Till den som inte hunnit se ICAs senaste tvreklam måste titta. Ojojoj, jag skrattar för mig själv varje gång. Inte för att det är ovanligt att jag skrattar när jag är själv men ändå...



Jag hoppas att morgondagen blir lika varm men det tror jag ju.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0