"Ramin fan vad ditt hus ser ut som ett cykelrum, men det är ju fel. Det är alla cykelrum som liknar mitt hem."

Hey number two!

Igårkväll skulle jag hämta upp mamma och pappa som var ute på festligheter. Satt och såg på en lång film som var alldeles för komplicerad för mig. Vid halv tolv slumrade jag till, vaknade igen vid 00.00 och kände mig som världens gamling som satt hemma alldeles själv. Kanske är dagens sanning...

Mamma ringde vid halv ett och så fick jag åka och hämta dom. Åkte hem, kunde inte sova utan låg istället vaken och funderade på diverse saker.

Idag har det varit glassig sol hela dagen, ojojoj sweet. Picis kom hit vid halv ett och vi låg ute och schtekte.

Vid fem så gick jag in och kom på den briljanta ideen att läsa Fajjan&Ramins blogg from scratch. Jag har följt bloggen ett tag men har aldrig läst den helt från början. Sagt och gjort någon timme senare fick jag middag...

Sitter nu och läser lite mer. Kollar på ett klipp. Nog ett av de fetaste klippen jag sett. Så roligt, jag får ont i magen.
Ramin visar sitt "hus", Cribs-style.



Jag skulle lätt vilja ha en kompis som Ramin. Så enkelt är det. Hör av dig! :)

Peace out A-town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0