"Får inte köra bil så jag har tjackat busskort"

Hej hej hallå!

Oj, nu har en hel helg flutit förbi ännu en gång. Och vad har jag gjort?
Chillat en massa, kollat på Picis och Kriss dansuppvisning och haft en skolfri måndag.

Så idag var jag ledig från skolan men duktig som jag är så gör jag någonting av dagen.
Först på morgonen så barnvaktade jag Anna och sedan satt jag på körskolan från 12.30 till 17.00 och gjorde a lot of teori. Till slut såg jag dubbelt så mamma plockade upp mig och så åkte vi hem.

Seriöst så måste jag satsa på teorin nu veckan framöver för att lyckas...

Åh, imorgon är det skola. Jobbigt, trots att vi inte har så mycket. Men det är ändå jobbigt.

Nu ska jag snart sova, kanske lite Scrubs innan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0