"När vi glider"

Hej!

Ojojoj, vilken dag. Igår klarade jag teoriprovet. Jag var så himla nervös att jag nästan inte klarade av att trycka på Resultat.

Och igårkvåll åkte jag och övningskörde med papio ett tag och sedan vidare till Piccusen för att sova där.

Vi var uppe så länge för vi kunde inte sova men tillslut så somnade vi.

Sedan åkte jag idag vid tolv in till stan på cykel för körning på bilskolan vilket gick bra. Sedan åkte jag på Vägverket och hade min uppkörning som jag klarade galant, vilket betyder att JAG HAR KÖRKORT!

Suck on that bitches!!!

Nu håller jag och Picis på och lagar middag för sedan ska vi ut och cruisa med Hit 'Em Up på högsta volym.

Puss

Kommentarer
Postat av: emmy

grattis :) :) :)

2009-05-27 @ 14:33:34
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0