"Pinkoden till min mobil, jag glömde bort den"

Hej!

Ja, idag har jag efter skolan tillbringat tre timmar av mitt liv på bilskolan där jag har varit på en riskutbildning med inriktning på risker vid bilkörning, t.ex. alkohol och trötthet.

Under hela dagen har min mobil fuckat sig mer än vanligt och då är det sjukt mycket.
Så jag hade ingen buss att ta hem efter riskettan och bestämde halvt att mamma skulle hämta mig på Östra. Men jag var inte säker på att smset gått fram så jag började promenera till stan för att hitta en toalett i panik av att dö...

Då min mobil stänger av sig själv hela tiden så går det inte att ringa eller skicka sms och ingen kan nå mig heller. Jag är van vid det här och har bra tålamod men nu höll jag faktiskt på att kissa på mig så jag tänkte väl inte helt klart.

Så jag tar ut batteriet och kommer sedan på att jag inte kan min nya pinkod sedan jag bytte abonnent. Jag testar två gånger och misslyckas. Vågar inte testa en tredje gång då jag visste att puk-kod kommer att behövas och den lappen visste jag inte vart den var. Så nu kunde jag verkligen inte ringa eller göra mig kontaktbar.

Jag börjar promenera mot stan för att förhoppningsvis hitta en buss men det är kallt och jag håller fortfarande på att kissa på mig. Dagens händelse då: mot mig kommer en kvinna som jag stannar och frågar om hon har en mobil jag kan låna. Tack och lov så har hon det och jag ringer till mamma och säger att jag går till Frasserundan och väntar där och att hon inte kan nå mig.

Åhh, vilket jävla slut på dagen. Jag tillägnar detta inlägg halvt till min mobil; DU är en matterfakker!!

Men jag överlevde och sitter nu hemma vid datorn, helt säker :) Jag kan då i alla fall ta vara på mig själv och tror nog att jag kommer att klara mig bra här i livet.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

härlig dag hörru :/

2009-05-05 @ 21:20:51
Postat av: picis

aa som sagt elektronik är matterfakkers och inget att lita på

2009-05-07 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0