"I went to hell and back"

Usch, iförrgår var jag hemma hos Pickalurven för att se på film. Först började det värka i armen, sedan i ett ben och sedan typ överallt. Fick smått panik över att jag hade symptom för svininfluensan. Den där jäkla svininfluensan.

Min sjukhet bevisades då jag låg på Picis säng med tjocktröja OCH halsduk och frös då och då. Picis själv kunde knappt behålla sin tee på sig då hon svettades så förbenat.

Och alla som har varit i hennes rum vet att det är som att besöka helvetet för en kväll. Vilket slog mig nu, kanske Pickalurvas samarbetar med the devil? You bitch!!

Anywho, så nu är jag sjuk. Kanske inte svininfluensan men någonting i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0