"Let me touch it, let me feel it, let me grab it, that phat rabbit"

Hejs!

Det var ett tag sedan jag skrev sist. Men det har inte hänt särskilt mycket.
Imorse var jag redo på Iksu kl. 10 tillsammans med Picis för ett raggapass. Lite kul var det, men inte mer än så. Mest för att jag fortfarande är sjuk och har ont i mina öron.

Anyways, så jag har inte mått så bra idag och har legat och kollat på O.C. säsong 3 hela dagen.
Det är bra med en serie med avsnitt som man inte sett flera gånger om redan.

Ikväll blir det ännu mer film, tror det var någon film som skulle gå på tvåan om några minutos. Ska bara fixa lite kaffe först, välbehövligt.

Imorgon blir det förhoppningsvis att inhandla en epilator. Lite dyrt men i längden fett värt, då min hårväxt på benen inte är to mess with, på riktigt. Jag blir nästan rädd själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0