"This christmas"

Passet igår var underbart, roligt. Synd att det var sista gången. Har missat dom två andra gångerna. Jäkla skit.
Hoppas att det kommer tillbaka i vår.

Idag ska jag testa på ett nytt danspass, Shake It! som det heter. Antingen kan det vara jätteroligt eller bara mesigt. Jag har varit på liknande pass och ja, det brukar variera. Men jag håller tummarna.

Sedan så har jag gjort en Christmas-playlist på Spotify. Mmm, jag börjar få lite julkänsla. Och imorgon ska jag förhoppningsvis baka lite lussekatter med mamma.



'This Christmas' mysig version med Chris Brown, från filmen med samma namn, den också riktigt julmysig. Idag är allting mysigt.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0