"But please, you got to keep ya head up"

I tisdags var jag hemma hos Pickalurven tillsammans med Linn för en vinkväll. Såg helt random att 'Poetic Justice' skulle gå på trean kl. 03.00. Det var ju nästan som att det var ödet att den skulle ses.

Sagt och gjort, jag och Picis började se den. Något strange var att reklampauserna var så korta att de inte ens kan kallas pauser. De var ju max en och en halv minut - och vips så började filmen igen.

Picis gav upp men jag kämpade ett tag till men somnade till då och då så jag hängde inte med i filmen. Så nu måste den ju ses om igen. Det blir nog inga problem.

I onsdags låg vi och såg på tv hela dagen, nästan utan mat. En pizza som var i frysen blev vår räddning.

Och idag har jag inte gjort någonting alls, sett 'Biggie and Tupac', men that's it. Eller jag har lagat middag, tvättat och lite sånt också.


Kommentarer
Postat av: L

Hör att du inte har koll på dagarna, va i tisdags ju ;)

2009-10-15 @ 19:21:37
Postat av: Sandrie

hahaha - vilket skämt alltså. sa samma sak idag när jag pratade i telefon med mormor.



shit, jag har FÖR mycket fritid nu alltså...

2009-10-15 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0