"For all this time"

Idag var jag uppe med tuppen, nästan. Skjutsade mamma till jobbet 07.30 för att kunna ha bilen hemma.
Jag klev upp med nattlinne, virade en fet halsduk runt halsen och tog på en stor hoodie, helt nyvaken.
Tur att jag inte blev stoppad av, jag vet inte vad, typ en polis då jag var klädd som jag var.

Kom sedan hem igen och gick och la mig och lyckades sova till 11.30. Riktigt nöjd.

Annars har jag inte gjort så mycket, kollat runt på au pair-organisationer bland annat.

Nu blir det Iksu - hello.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs mina dikter och texter som jag skrivit. jag behöver råd. du gör de för min skull och åt Beloni.devote.se, där text blir verklighet.



/Beloni

2009-10-27 @ 18:15:52
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0