"I love you like a sister but you need to switch, and that's why they called you bitch"

Då jag har mycket tid nu för tiden så har jag tagit tillfället i akt att kolla in spinoff-serien till Andra Avenyn. Ja, AA är en väldigt b serie men den tar ju aldrig slut - och så länge den fortsätter sändas så måste Sandra följa den...

Men den nya serien då, tror den hette 'Riverside'. Första två avsnitten var ju fuckade men nu... jag är lite smått fast. Så går det alltid. Jag kollar och kan sedan inte sluta fortsätta kolla.

Tur att jag har tiden på min sida då.


Kommentarer
Postat av: Idah

Jag vet inte men när vi gjorde det hitta vi ingenstans där man kunde klicka i för att behålla det gamla så :/ nu har jag redan fått nya simkortet så jag ska bara använda upp pengarna på det gamla sen byterjag simkort. Skickar ut det nya nummret då ;)

2009-10-13 @ 19:14:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0