"Somebody take my pain away"

Så - nu har jag gått en promenad med Sheila, hämtat mormors bil och bakat en äppelpaj med egenplockade äpplen. Jag är redo att ta över världen nu, eller kanske inte.

Snart ska jag iväg och köpa pizza. Planen var först att köpa en åt mig och sedan åka ner till farmor och farfar och äta med dom - men nu blev dom också taggade på pizza så jag får köpa åt dom också.

Mysigt att få vara med dom och käka lite middag och så - bara vara liksom. Och äppelpaj på det. Det här blir en skön kväll ändå.

Annars har jag varit lite smått nere idag, av olika anledningar. Då lyssnar jag på 'Slap' med Ludacris, som handlar om depression. Ah, han sätter ord på vissa saker jag går runt och funderar på, jag gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0