"Dom Hade Mycket Att Säga"

Åh, idag är det torsdag den 10 september. Jag har ont i nacken - vet inte riktigt varför.
Ska snart promenera till mormor för att hjälpa henne tvätta fönster och annan städning.

Men först - dagens stjärna får vara Andreas Grega. Jag är evigt glad att jag lyckades se honom på Hultsfred i somras. Det var inte planerat men efter att ja, - lång historia - inte intressant - jobbigt att skriva. Hursomhelst så såg jag ju honom  och blev småfrälst. Vilken scennärvaro!

Har hört att singel nummer två kommer i oktober någon gång vilket är behövligt. Jag har snart lyssnat sönder den första. Och debutalbumet i slutet av januari. Jag ser framemot det!



Plus att han är riktigt, riktigt fin, hörde nyss att han hade flickvän - blev lite besviken.

Kommentarer
Postat av: Idah

Blir nog brownie jaa ;) Men vad händer för dig nu då?

2009-09-10 @ 21:32:34
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0