"I love it when you cross my mind, my mind, my mind"

Igår, vad hände då? Hmm, let me think. Jo just det. Jag skjutsade mormor till sjukhuset, åkte till Iksu, körde på crosstrainer i 80 min, satt och väntade på att mormor skulle ringa om skjuts hem...

Och väntade lite till, började frysa pga. all svett som kyldes ner (äckligt jag vet), åkte hem och väntade lite till, duschade till slut då jag insåg att hon inte skulle ringa på ett tag.

Och sedan ringde hon äntligen, testerna hade dragit ut rejält på tiden. Det är vid sådana här tillfällen jag önskar att de äldre skaffar mobil. Det skulle underlätta a lot. Men det gjorde väl inte så mycket.

Sedan på kvällen åkte vi hem till Erica för lite mys. Såg Harold & Kumar också, vilket alltid är uppskattat. Jag börjar småle bara jag tänker på filmen. Haha, då är den något att se ska ni veta!
____________________

Idag då... vaknade vid halv elva, klev upp och fikade och slängde en liten tanke till Sara som redan varit på jobbet i två och en halv timme.

Nu har jag packat träningsväskan och ska snart iväg på Iksu för att fördröja tiden. Kollade in nästa veckas schema and DAMN, då drar passen igång på riktigt. Fasen så jäkla gött! Jag kommer nog börja bo på Iksu framöver...

Och ikväll kommer Malin hit för lite mys. Jag gillar't!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0