If you're tired, be quiet and go to sleep hoe"

Väcktes imorse kl. 07.45 av bröderna som missat bussen eller "missat" och ville ha skjuts till skolan. Sagt och gjort, körde iväg i sovkläderna. När jag sedan kom hem igen var jag ju självklart pigg. Pigg av kylan utomhus. Är det verkligen så kallt på morgonen nu? Det var ett tag sedan jag var ute så tidigt så jag har ingen koll.

Sedan låg jag och såg på Scrubs ett bra tag...

Tog sedan tag i mig själv och åkte iväg på Iksu - cykel 55. Helt okej.

Sedan vidare till faster för att vara barnvakt.

Nu är jag trött - ska se ännu mer Scrubs nu i sängen. Med duntäcket som jag stoppade i igår. Jag älskar mitt duntäcke. Det känns som jag ligger på moln i himlen.


Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0