"Ikväll är vi alla kungar"

Efter att jag kom hem igår så såg jag någon standupshow på trean där b.la Kodjo var med. Oh my god, så rolig han är. Precis min humor.

Han är även radiopratare i Morgonpasset i P3. Tyvärr sover jag ju vid den tiden på morgonen nu. Men förut när jag gick i gymnasiet lyssnade jag på det vid frukosten och i bilen påväg till skolan. Riktigt roligt.

Nu låter det som att jag sover bort hela dagarna istället - vilket inte stämmer. Det är något fel på mig för jag vaknar oftast vid 08.51 eller däromkring varje morgon. Har jag tur kanske jag kan sova till 09.12 typ.

Fast... då hinner jag ju lyssna litegrann på det där radioprogrammet kom jag ju på.

Men jag har jäkla långa dagar att fördriva liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0