"Jag kan inte säga nåt annat än att du har droppat tung science"

Hola!!

Mötet igår gick bra, jag ska få vara med som hjälpledare på bamsegympan. Tyvärr ger det nästan inga peningar, tror det var ungefär 25 kronor per tillfälle. Och de pengarna får man troligtvis i mars nästa år så...

Men det är säkert en bra erfarenhet hursomhelst. Jag måste hitta ett "riktigt" jobb också. Vart bara?

Annars så känner jag mig jättedeppig. Troligtvis beror det på att sommaren är slut och hösten är här. Och på grund av det har jag börjat lyssna på deppmusik á la Augustana. Fast jag ser det positiva i att jag är lite deppig för Augustana är rejält bra och jag hade lagt undan dem i mitt inre musikbibliotek i hjärnan så det är lite skönt att plocka fram dem igen. Albumet från 2008 är underbart, ah så underbart.

Fast jag behöver lite uppmuntran så jag tar och tittar på glädjeklippet med Timbuk. Fan, det är så flippat och knas att jag blir glad av det. Det låter sjukt och jag framstår som a kookoogirl, but hell "det är inte fixbart!"


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad roligt med gympan :)

2009-09-02 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0