"No one's laughing at God, we're all laughing with God"

Idag har jag varit och lämnat blod igen, äntligen. Fick ju göra ett avbrott på 6 månader när jag gjorde min tatuering. Cyklade till Blodcentralen och mötte upp Malin som slutade vid 15.00. Hon ville följa med mig pch hålla mig sällskap. Det gick finfint, gjorde inte ont denna gången heller. Efteråt satt vi och fikade smörgås, äpple och bulle. 

Sedan cyklade jag hem igen, världens motvind. Det får räknas som min träning för dagen.

Nu har jag nyss hjälpt mami med hennes naglar - filat och målat dem. Och mina egna också. Sitter och kikar på Oskyldigt dömd på tv4.

Tror jag ska ta och försöka gå och lägga mig i tid ikväll. Ska skjutsa mormor till sjukhuset imorgon innan 09.00. Ska försöka hinna med en sväng på Iksu under tiden hon är där. Måste ju passa på.

Lägger in Laughing with med Regina Spektor. Jag gillar't.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0