"Nothing you can compare to your neighbourhood whore"

Ouff, igår blev det spinning med mamsen. Det var svettigt och ja, svettigt. Sedan åkte vi och handlade ingredienser till bakning av bröd.

Jag tror att mamma försöker forma mig till någon sorts hemmafru. Kanske fungerar ett tag, men sedan tänker jag säga nej. Hahaha.

Ikväll ska jag på ett "möte" med en gymnastikförening för en liten fika som de så snällt sa. Om jag har tur så får jag vara med och hjälpa till på bamsegympan och möjligtvis även gympan för 5-6åringarna. Gud se kul det skulle vara. Snälla Gud, var god mot mig nu!

Nej, jag behöver mer kaffe nu. Ska sedan klura ut hur man använder en degblandare också. Och efter det ska jag tydligen ut och plocka in massa svarta vinbär. Ännu ett av mamsens påhitt.

Men vad gör man inte för att vara snäll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0