"Stirra ner, stirra ner, stirra ner"

Fick ett samtal från Polisen... Polisen!! När hon presenterat sig så hann flera tankar snurra i huvudet. Har jag rånat Swedbank i sömnen?

Det visade sig gälla jeansen som jag köpt av en tjej på Blocket. Tydligen så var hon med på en lista med personer misstänka för bedrägeri. Jag hade satt in 400 kronor på hennes konto. Två veckor senare, utan en skymt av jeansen så kontaktade jag henne via mail igen.

Tydligen hade inte hennes mail fungerat men hon svarade endå inte på min fråga. Men jag insåg ju rätt snabbt att hela grejen var fake. Men jag är en arbetslös - förlåt arbetssökande ungdom och 400 kronor är inte småpengar.

Det enda jag kan säga är You bitch, give me my money back! Hoppas att jag får någon sorts ersättning. Inte för att det är troligt men jag kan ju hoppas.

Fan, att man ska vara så naiv. Sluta upp med sådant. Alla är inte goda, uppenbarligen.


Nu fortsätter jag baka mina fiberbullar. Later haters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0