"How could you be so heartless"

Vad ereeee för moooode?
- det eeee slappismode!

Ja, VMA började vid 02.00. Vad hände då? Hyllningen till Michael Jackson var riktigt bra och Janet gjorde väldigt bra ifrån sig. Madonnas tal var också jättefint!

Lady GaGas framträdande var hmm... udda men bra. Men vad fan hände sedan med hennes outfit? Först något helt rött, täckande och sedan en vit mask runt ansiktet/huvudet á la eskimåstuk. Nej, kan inte förklaras måste ses!!!

Sedan så vann Taylor Swift 'Best Female Video' - riktigt konstigt tycker jag men det sjuka var när Kanye West kom upp på scenen, avbröt hennes tacktal, tog micken och skrek ut att Beyoncé borde ha vunnit. Jag blev så chockad - visste inte om jag skulle tro att det var inövat eller om det var en impulsgrej.

Det visade sig vara en egen grej han gjorde - riktigt, riktigt jäkla respeklöst av honom. Alltså jag har alltid gillat Kanye men på sista tiden har han fallit så hårt i mina ögon. Han måste seriöst komma ner på jorden. Han har fasen för höga tankar om sig själv - vem tror han att han egentligen är? Gud?

Det är dessutom inte första gången han gör sådant här. Jag tror att det var '07 (i Köpenhamn i alla fall) som han fick ett utbrott när han inte vann 'Video Of The Year' eller liknande pris. Då tog han micken och började skrika om att det var helt fel att han inte vunnit då han gjort den dyraste videon av alla och så vidare...

Så han om någon ska inte bitcha och säga att någon annan borde vunnit då han själv blev helt fucked up när han inte vann. Nej, min respekt för mr. West är borta. Dessutom har han flippat ur helt på sista året/åren. Skivorna innan är så mycket bättre...

Nog om det, Beyoncé vann 'Video Of The Year' med "Single Ladies (Put A Ring On It) - jättebra tycker jag. Och ännu större bevis på vilken wonderwoman hon är var efter att hon tagit emot priset och ropade upp Taylor Swift så att hon kunde få hålla sitt tacktal.



Kl. 05.20 var det hela slut och då gick jag äntligen och la mig för att sova. Synd bara att jag vaknade 09.45 idag. Det verkar inte som att jag kan sova längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0