"You think you're fly - I know you're not"

Sitter här hemma och lyssnar på Ludacris bland många. Han kan få agera killen för dagen.
Annars så har jag käkat frukost och dammsugat el crib de la familia.

Skjuter upp det faktum att jag ska ringa två städjobb för att kolla om de fått min ansökan. Varför ska det vara så jäkla svårt? Åh, jag blir irriterad på mig själv men gör ändå ingenting för att förbättra situationen. Men idag har jag halvt bestämt mig. Idag ska jag ringa - annars kan jag likna gärna gräva mig en grop och gå och lägga mig - fast det sa jag ju häromdagen också?! Och inte grävde jag någon grop då...

Men hell, IDAG ska jag ringa. Om inte, nej då vet jag inte vad. Då hör jag inte av mig mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0