"'Cause it is true boo - it's all about you"

När vi satt och just skulle hugga in på middagen så ringer telefonen. Tobias svarar och ger sedan telefonen till mig och säger att det är någon som pratar engelska. Dödödööönn tänker jag...

Då var det familjen som jag matchats med. Och jag fick seriöst nästan panik. Jag hade inte förberett några frågor att ställa så vi bestämde att de skulle ringa imorgon istället, därvid 17-tiden.

Nu kommer jag ju gå runt och vara helt freaky hela dagen imorgon. Måste fan prata engelska för mig själv så jag inte låter så ovan och svennebananig. That ain't cool.


Men lite spännande är det samtidigt, såklart. Stay tuned homeboys!

Kommentarer
Postat av: L

Hoppas att det går bra :)

2010-04-04 @ 20:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0